Käzz

Jag vet att jag inte skrivit mycket om dig här. Men nu ska du få ett helt eget inlägg. Du har skrivit om mig ofta, och varje gång blir jag glad. Du är mycket bättre än mig på att få en att känna sig speciell, där har jag mycket att lära. Vi har haft våra bråk och upp- och nedgångar under det korta år vi känt varandra. Även om jag har mycket kvar att lära så har jag faktiskt lärt mig mycket utav dig. Jag antar att jag vill säga tack, så TACK Käzz.
 
Nu börjar jag tyvärr bli lite trött... så GODNATT och kul att du orkat snacka med mig hela natten :)


Kommentarer
Käzz

Tack för ett alldeles eget inlägg!
Jag har lärt mig mycket av dig med Lindisen :)
Pöss

2012-11-24 @ 19:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0