lmfao

Vaknade vid fem-tiden i morse. Då hade min mobil legat vid min sida och spelat Ed Sheeran låtar i några timmar, satte nämligen dem på repeat precis innan jag somnade. Är ingen musikmänniska egentligen, jag kan ju tycka låtar är bra och sådär, men får någon sorts panik av att höra samma låt om och om igen. Ibland får jag ju dock vissa ryck och börja lyssna en hel massa på musik. Kan man säga att jag är en periodare då? Jag har i alla fall en liten teori om detta (börjat go all Freud på mig själv). Då jag ofta har svårt att sätta ord på mina känslor hjälper musiken mig med detta. Lyssnar på sorgliga låtar och tänker "det är precis så det känns". Usch! Har snurrat in mig i för mycket problem nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0