frisk (?)

Nu mår jag i alla fall bättre och har inte feber längre. Är dock förkyld men det är inte så farligt. De senaste dagarna har jag inte haft någon ork att göra så mycket, har för det mesta legat på soffan. Man känner sig som en helt ny människa när man börjar få krafterna åter. Det är lite som Passenger sjunger i låten "let her go", "only know you've been high when you feel the low". Det är ju ganska sant faktiskt.
 
Nu går vi mot ljusare tider, vi har ändrat om till sommartid och jag läste idag att våren snart är här (herregud, det är april och vi har fortfarande snö). Hoppas man kan börja må allmänt bättre nu och känna sig lite gladare. Denna vintern har varit extremt deprimerande om jag ska vara ärlig.
 
Nä, nu ska jag steka lite pannkakor! Adjö
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0