sol

Det har varit fint och varmt väder de senaste dagarna, så man får hoppas att det är vår nu. Förra veckan var det ju snö- och hagelstorm. Sick!

I måndags träffade jag en vän som jag inte sett på några månader. Det var ju fint väder så vi gick bara runt och snackade, runt hela stan kändes det som. Efter några timmar märkte jag att det började göra ont i ena foten. Hade kanske gått konstigt som jag kan göra ibland... eller så hade jag fel skor kanske, platta converse.

På tisdagen skulle jag, Kaz, Andreas och Emily gå till Bulltofta för att få lite motion. Men jag kom inte så många meter ifrån lägenheten, min fot gjorde ont så jag trodde inte jag skulle palla den långa vandringen. Det slutade med att det bara var Kaz och Andreas som gick, och så lille Audi i vagnen.

Igår var det soligt igen, och jag skippade jacka för första gången i år. Var på ett seminarium om jobbsökande och tog sen en promenad i stan. Gick och mötte mamma som var vid sjukhuset för en ögonundersökning. Hon fick några droppar i ögonen som gjorde hennes pupiller stoooora. Det såg lite kul ut först för den ena pupillen blev större före den andra. Vi fick sitta och vänta 30 minuter på att dropparna skulle verka helt, mamma såg mer och mer suddigt, stackarn. Sen fick hon gå in och ta några foton på ögonen och allt såg bra ut.



Där har ni lite av vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna. Inte så himla mycket faktiskt.



adjö!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0