något

Jag mår lite dåligt när jag ser/hör om folk i min ålder som är framgångsrika, som gjort saker med sina liv, blivit något. Vad har jag gjort liksom. Känner mig som en loser faktiskt.

Satt och lyssnade på lite musik av Maria Mena, en norsk sångerska. En av låtarna hade kommit ut 2001, när hon var 15! Själv känns det som att jag själv bara slösar bort mitt liv. Det är kanske inte så att man måste bli känd, men göra saker som man tycker är kul och som man lär sig något av. Uppleva mer av livet antar jag...

För övrigt gillar jag verkligen Maria Menas låtar. Lyssna!


Kommentarer
uknowwho

jovisst om man ska jämföra med andra människor så kan man ju bara fortsätta att trycka ner sig av vad andra har åstadkommits, alla har väl gjort något här i livet som man bör va stolt över, bland annat du har redan åstadkommet spridandet av lycka bara igenom dina första år i livet :) , Och du har nog klarat av att många saker som även andra folk avundas dig på :) stay positive :)

2013-06-17 @ 23:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0