sick and tired

Långfredag idag. Dagen då man ska lida som Jesus fick göra då han spikades upp på korset... Det får jag säga att jag gjort. Vaknade mitt i natten och spydde ut alla inälvor kändes det som! Spydde några gånger till, tills det inte fanns mer än magsyra att spy upp. Hatar den känslan när magen krampar och vrider sig utan att man får upp något. Tänkte när jag satt där och ullkade att jag hellre var död än att må så här illa. Men men, just nu är det bättre. Har inte spytt på några timmar. Har dock över 38 graders feber och ligger här i soffan och mår lite halv-illa. Fryser och har ont i musklerna. Vågar knappt dricka... Vet inte riktigt om det här är vinterkräksjukan, maginfluensa eller matförgiftning. Åt ju kycklingsallad igår som jag köpte på coop. Lär ju hur som helst inte göra det igen!

Hur som helst... Glad påsk på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0