Les misérables

Såg musikalen les misérables för någon vecka sedan. Den är nästan tre timmar lång och innehåller knappt en enda replik som inte sjungs. Den hade verkligen sina stunder då jag tyckte den var riktigt bra, speciellt i slutet, men lite väl lång kändes den. Ungefär i mitten av filmen började jag tycka att den kändes seg men det blev som sagt bättre sen. En del bra låtar hade den också som fastnade i huvudet. Särskilt "I dreamed a dream" med Anne Hathaway gillade jag.

Skulle faktiskt rekommendera folk att se den men man behöver ju inte se hela på en gång. Kan vara bra att ta en paus eller flera. Den har många bra skådespelare med; Hugh Jackman, Russel Crow, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Helena Bonham Carter och han som spelar Borat;) m.fl.
Alla sjunger ju och jag tycker de för det mesta gjorde ett bra jobb allihop:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0