Äcklig alvedonsmak

Är inte lika sur länge, men har såklart fortfarande huvudvärk. Men jag vill inte ta alvedon, för jag orkar helt enkelt inte. Fast en gång orkade jag (då när jag hade bättre kondition och kunde gå tre steg utan att behöva vila). Dessutom var det ju så jävla gott. MUMS. Flytande alvedon då. Inte något torrt piller. När jag var liten fick mamma mata mig med flytande alvedon för annars höll jag inte käften. Och en gång tog jag alvedon varje dag, bara för att jag hade huvudvärk varje dag (och för att det var gott). Jag blev nästan lite beroende utav det. Men så fort jag insåg detta blev det avväjning. Hemskt. Jag kunde ju tyvärr inte ta in på något lyxigt rehab center i Los Angeles, men klarade mig ganska bra. Två dagar senare var jag fri. 


Men vet ni vad?? När min syrra fick halsfluss eller vad det var så fick vi köpa en ny alvedon (För att jag hade druckit upp den andra), och då var det en helt annan SKITÄCKLIG smak. Vet i fan vad det var för någon, men det smakade som vaselin. Förväntar dom sig att barn ska dricka något sådant? Är dom dumma i huvudet? Kan jag bara inte få tillbaka min alvedon utan vaselinsmak?


Kommentarer
Egoina

en mygga? usch då.. fyy va äckligt

2007-08-21 @ 16:53:32
URL: http://egoina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0