Potterlicious

Idag har jag lyssnat på musik och suttit vid datorn. Eller, ja, jag gör det fortfarande. Det brukar jag faktiskt inte göra. När jag lyssnar på musik så är det i mp3:n eller på radion(P3 :D).
Det är ganska blandad musik på den här datorn eftersom att hela familjen sitter här.
Min bror gillar tydligen svenska raplåtar... kärleksraplåtar dessutom ("den första kyssen, den var underbar").
Varför lyssnar jag på den egentligen? 
Nej, den bästa låten idag är Harry Potter In The Hood(http://www.youtube.com/watch?v=UuBm0dvIzcc).
Okej, det är kanske också en rapplåt men den är i alla fall rolig.
Och nu ska jag fortsätta lyssna på den, så byebye =) 

image16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0