Shoes


Ja det blev ju finare väder tillslut. Det höll väll inte i sig alltför länge,
men länge nog för att man skulle hinna till stranden. Iaf,
jag blev brunare än min lilla syster till slut, så jag är väl ganska nöjd.
Nu är det inte långt kvar till skolan börjar, cirka 10 dagar faktiskt.
Ungefär lika lång tid tills jag slutar jobba. Wiiie
      Jag har kommit på att jag vill ett par crocs, aka foppatofflor.
 Första gången jag såg dom visste jag inte om jag skulle skratta eller spy.
Och jag ska erkänna att jag fortfarande känner mig lätt illamående så fort
jag ser någon grannkärringarna komma i sina rosa (limegröna, gula, orangea osv.) skor.
Men jag intalar mig att det är färgen som gör dem så fula.
 Och kanske även deras tråkiga val av jibbitz (en sverigeflaggan...Hallå?). 

Nä, så här ska mina skor se ut.  
image15


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0