Stora Gödseldagen och Nakenchok

Idag bestämde min fader sig för att övningsköra med mig. Andra gången på hela sommarlovet, och jag har typ frågat honom varje jävla dag. Men men, jag fick i alla fall köra ett par mil idag. Och vilken tur/otur, det var strålande solsken. På grund av det varma vädret var jag tvungen att ha rutan nedrullad, och samtidigt som jag försöker att inte köra ner i diket känner jag lukten av bajs. Kobajs. Jag håller på att spy utav denna lukt, men vad ska jag göra? Jag passerar åker efter åker, och lukten blir bara värre och värre. Det är som att den fyller upp hela bilen som en gaskammare. Tillslut står jag inte ut. Jag, som knappt kan växla och hålla reda på vägen samtidigt, ska försöka att rulla upp rutan utan att köra av vägen. Hur som haver, jag rullar upp rutan och på något konstigt sätt styr bilen mot fel sida av vägen. Pappa får nästan en hjärtattack, men jag svär på att det är bilen som har något emot mig för det är inte mitt fel att den kör så JÄVLA konstigt.

Jag lyckades ändå på något sätt styra bilen mot stranden. Eller förresten, vi hade inte ens kommit till stranden utan var ute på parkeringen. Dår står två småkillar, typ 4 och 7 år, helt nakna. Okej det är väl inget fel med det (men sjuåringen var väl ändå lite väl gammal för att springa naken?), grejen var att de stod och kissade emot oss o liksom gick och pillade sig mellan benen. Det var väl ändå lite äckligt? Och att dom sen vill att man ska titta på dom... Står och kallar på en. Så var i alla fall inte jag när jag var sju år. Inte ens när jag var fyra. Inte ens när jag var 1!


image19


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0