tidsfördriv

Dåligt väder sedan sommarlovet började. Blir nog bättre snart.
 Det måste ju vara molnigt och regnigt för att det ska kunna bli soligt.
Antagligen blir det int fienare väder förrän jag ska börja jobba :( .
Jag har verkligen inget att skriva om.



Skriv ditt namn med lillfingret : linda
Skriv ditt namn med armbågen : linda
Skriv ditt namn med pannan : plpo9998n431§
Skriv ditt namn med foten : lhionmea<Z
Skriv ditt namn med näsan : linda

Jag måste erkänna att jag var ganska duktig, det var bara pannan och foten som det var lite svårt att skriva med. Inte så konstig med tanke på hur stora mina fötter är. Pannan ska vi inte ens tala om.
Roligast var faktiskt att skriva med näsan .. lite äckligt kanske, men men. Näsan är för övrigt också stor, så det är ju ett under att det gick att skriva med den.
      Låter antagligen som att jag är värsta cirkusfreaket.

"Kom och se, de största fötterna, den bredaste pannan och den fulaste näsan någonsin, allt på en och samma person! Endast 1 krona för att titta, 2 om ni vill peta på henne!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0