kallt.....

woho.... lördag. jag sitter ensam hemma. Tror jag håller på att bli sjuk. Eller jag är ju redan sjuk.. men sjuk sjuk. Ont i halsen och förkyld.. too bad att jag var hemma från skolan typ hela denna veckan. Får inte missa så mkt skola. Har redan dåligt samvete för att jag missat så många lektioner. Vet inte varför, men känner mig så ... skyldig (???) när jag inte är i skolan (En av anledningarna till att jag inte längre "glömmer" gympakläderna).
Iaf.. Idag har jag inte gjort mkt. Kollat på Raise your voice, med Hillary Duff, precis. Den var bra... bättre o se den med någon än att se den själv bara :/.
Jaja, här kommer iaf en bild av mig (det är jätte kall här hemma).

image44


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0