Ett liv utan bloggen

Hujeda mig, tre dagar har gått sedan jag senast läste en blogg. Igår satt jag inte ens vid datorn, utan spenderade lite tid framför min gamle vän TV:n. Såg på Rent hus, sjukhuset, Drömhus och massa annat skit. Tittade även på en film med Denzel Washington, som var väldigt sjuk. Tyvärr missade jag slutet eftersom att jag somnade. Varför somnar jag mitt i filmerna?
    Hmm, var gjorde jag mer igår? jo, jag sov middag. Min mentor tyckte att jag skulle gå och lägga mig tidigare så att jag fick sova mer, men denna metoden funkar också. Tji fick han liksom. Tänker inte lyssna på någon lärare!

Ja, så det jag ville komma fram till var att utan bloggen blir det istället tv:n. Och utan tv:n? Antagligen radio. Utan radio? Ingen aning, vill inte tänka på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0