känner mig lite sjuk faktisk

Jag dör av alla läxor just nu. Sex veckor utan en enda jävla läxa, så ska de slänga allt på en nu. Kan riktigt se lärana i sina bästa Mr Burns imitationer. Excellent. Nu ska de plågas.

Måndag: inläming, modernismen, i svenska
Tisdag: datadag
Onsdag: Prov i idrott, inlämning av arbete om imperialismen
Torsdag: datadag
Fredag: Hålla ett argumenterande tal på engelska om integration/genus

Datadag innebär att jag inte gör annat än att sitta vid datorn, alltså datalektioner. Torsdagarna brukar inte vara så farliga, men tisdagarna innebär hårt grafiskt arbete kan ni tro.
Och anledningen till att jag gått sex veckor utan läxor är faktiskt praktik och lov. Så tro inte att jag går en slapp medialinje.


.... visst är det kul att läsa om andras läxor?
Man känner sig riktigt lycklig över att man själv slipper.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0