nationella fucking prov

Okeej... jag får väl skriva här då, eftersom ni saknat mig så (...)
Just nu sitter jag och tränar lite inför nationella provet i matte b. Grannen spelar Mika låtar som hörs väldigt mycket genom de inte så tjocka väggarna.

Jaja, så länge det inte är dålig musik så. Hade varit lungt mycket mer gnäll om de tillexempel spelat Charlotte Perelli.

Ska snart fortsätta med träningen... men letar efter facit :)... har nämligen fastnat på första uppgiften. Känns bra att jag fick mvg på provet med just samma uppgifter.


Nä, jag ska säga dig att den där grannen måste ha väldigt hög volym.

Denna låt spelas just nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0