talkin' bullshit with myself

Vad gör man när man är trött på sig själv, sitt liv, sin familj och sina kompisar?
- Jo, man bloggar.


FYFAAEANIHELVETESJÄVLAANAL.
Ibland vill jag verkligen kräka på vissa personer. Likt en fågelmamma. Kom här, öppna flabben... sådääär ja. BLÖÖÖÖÖÖÖRPFK..

Men, tror du jag säger något ens? Nej.
Fyfan. Vad. Jag. Är. Trött. På. Mig. Själv.

Let's not go into details, but, just so you know, FUKKU. (ja, denna person är svensk, men jag övar inför NP i ENG B)

Jag är tydligen lite kär i enter
knappen
idag.

Well, well.. har bestämt mig för att lämna Sverige nästa år i alla fall. Något att längta till. Sånt behövs.  

Blir det England? USA? Spanien? Italien? Saudiarabien? Danmark?
Den som lever får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0