Äckelkatter

Där jag bor, en liten håla där de flesta föddes på bondgårdar, har nästan alla djur. Närmare bestämt katt. En har 17 katter. UTEKATTER. Har jag nämnt att jag är allergiskt mot katter? Klass 3.
     Dessa katter bajsar i sandlådan och springer in till en om man har dörren öppen. De sitter utanför ens fönster och gnäller som småbarn när man ska sova. Dessutom ligger de på våra utemöbler. Kul efter en stund märka att man sitter på en hårboll lika stor som Kebnekaise. Det förklarar i alla fall varför jag satt och nös 300 gånger i rad.

DESUTOM ÄTER DE UPP VÅRA FÅGELUNGAR!!!!!11"#!!


Kommentarer
Jenny

okej vad bra:D hih , allt bramed dig?

2008-08-03 @ 15:52:57
URL: http://penajs.blogg.se/
Anonym

haha:] dom är verkligen gryymt sköna! =D

åk till ÖB, där hittar du dem ;)<3

2008-08-03 @ 23:21:25
URL: http://juuuliaao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0