klantighetstestet

Hur klantig är du?

(x) Du slår ofta tårna i trösklar/bordsben
( ) Du har tappat din mobil/mp3/iPod i toaletten
(x) Du har snubblat på dina egna fötter
(x) Du har ramlat och skrapat upp ansiktet
(x) Du har gått in i en dörr
(x) Du har ramlat i en trappa i skolan
(x) Du är tjej och har gått in på herrarnas toalett av misstag, 
eller, du är kille och har gått in på damernas av misstag
( ) Du har läst en hel mangabok från fel håll
(x) Du har råkat uttala det engelska ordet cook som svenskans kock
(x) Du har spillt ut ett helt glas (valfritt innehåll) på dig själv
(x) Du har tappat ett glas i vasken så att det har gått i sönder
( ) Du har haft sönder ett glas eller en tallrik i en matsal
(x) Du har tagit i sönder något som du precis köpt
(x) Du har hållt så hårt i ett glas att det gått sönder 
( ) Du har glömt saker på bussen
(x) Du har gått över gatan utan att kolla och nästan blivit överkörd
(x) Du har hoppat på fel tåg eller buss
(x) Du har gått av på fel station när du åkt tåg eller buss
(x) Du har börjat pratat med någon för att sedan inse att det var fel person
( ) Du har tappat din mobil/mp3/iPod i golvet så att den skadades allvarligt
(x) Du har köpt kläder som du insett var i fel storlek när du kommit hem
( ) Du har gått in i fel lägenhet
(x) Du har råkat dricka ur någon annans glas
( ) Du har råkat använda någon annans tandborste

multiplicera ditt resultat med fyra så får du din klantighet i %
Min klantighet: 68%


Ett ganska fjantigt test, som de flesta andra testen där finns.
Tog med lite  saker både jag och mina vänner råkat göra.
Det klantigaste jag gjort har jag säkert förträngt,
men jag kände mig ganska iq-befriad när jag hoppade på fel tåg ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0