vad händer med mig?

Ja, det kan man undra. Idag vaknade jag 06.10. Klockan var inte ens sju på morgonen. Det är lov! Hur kan jag frivilligt gå upp så tidigt? Vad är mitt problem egentligen? Varför kan jag inte dra mig ur sängen klockan sex på morgonen en skoldag? Är det bara tanken på skolan som får mig att tro att jag är morgontrött, när jag egentligen är en morgonpigg person?
Nä, det är konstiga saker. Man kan ju hoppas att jag fortsätter vara morgonpigg så att jag inte försover mig till praktiken nästa vecka.

Men, för att ha gått upp så tidig kan jag väl inte säga att jag hunnit med mycket. Typ spela rebubbled utan att komma någon vart. Om det inte hade varit för att jag varit tvungen att formatera om datorn förra veckan hade jag varit klar nu. Igår fick jag börja om från början och klarade ända till level 58. Fyfan vad den är svår :/. 
Har säkert spelat samma bana 500 gången nu.

image59
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0