är det morgon nu?

Nä... nu hoppar jag i säng. Fast laptopen följer med... och jag lovar att jag ska läsa engelskaboken heeela dagen imorgon.
Mycket tjat om den boken. Mycket tjat om skolan överhuvudtaget. På ett lov och allt.
Fast jag måste bara säga detta en gång till; snart börjar skolan igen. Och vad fan har jag gjort detta lovet?!?!?
Inte ett skit/piss/dyfft. Jo, där ljög jag... för jag har ju faktiskt
1. Krängt mat (är kränga ett skånskt ord?)
2. SOVIT
3. Fast vartit uppe också (på natten)
4. Läst. Har jag ju faktiskt.
5. Kollat på tv, bio, datorskärm
6. Suttit ner ganska mycket

ja.. det är exakt vad jag gjort. På hela detta lovet har jag nog rört mig lika mycket som jag annars gör på en dag. Och det säger inte mycket. Kommer vara död efter halva vägen till bussen på tisdag :''/



ooh. glömde nästan
7. Jag har bloggat som satan. Fatta hur svårt det är. Hur orkar(orkade) folk som Engela (nä, Engla va de va?) och Alex Schulman.? Blogga varje dag. Flera gånger om dagen. Dom har ju till och med liv (antar jag), vilket jag inte har.  Borde vara lättare för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0