happyface

Blev nästan tårögd precis. Var inne på skolans hemsida (fråga mig inte varför), såg att vi har lov näst sista veckan i februari och efter det har jag praktik i tre veckor, sen är det lov igen, näst sista veckan i mars. Detta innebär att jag kommer vara borta ifrån skolan i fem veckor (och att jag fyller 18 under dessa veckor)!!! Men en sak jag undrar, brukar vi inte har lov först i april? Eftersom att jag fyller år i mars vet jag att den månaden alltid är så jävla seg, vi har lov alla andra månader utom just mars. Varför är det ändrat detta året? Ja, inte mig emot i alla fall.  

Desutom slutar vi skit tidigt detta året, redan 4 juni.


DO THE HAPPY DANCE

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0