Nerd? Who? Me?

Vissa av er kanske inte tror det, men jo, jag är en nörd.
 För att bara nämna några saker som bevisar detta:





  • jag har läst alla Harry Potter böcker. Inte en gång. Inte två...
  • jag är allergisk mot... mycket
  • jag har mvg i en del ämnen (nej inte alla, vadå, hur många nördar är bra på idrott?)
  • jag vill ha glasögon och tandställning (glasögon därför att det är snyggt, tandställning därför att mina tänder är missbildade. Vilket i.o.f bara gör mig till mer nörd)
  • jag försöker rita manga men suger på det
  • jag sitter vid datorn i stort sett... många timmar varje dag
  • jag har följt dessa nördar varje dag i typ ett halvår
  • jag är ledsen därför att det är slut nu

 
 


Hade sparat detta inlägg som utkast.... tydligen. Skrev det några dagar innan nyår. Jag var lite ledsen just då för att Brotherhoodd 2.0 skulle ta slut den sista december. Men nu blev det inte så :D, de fortsätter med sina videor, dock bara en gång i veckan. Men jag är glad. Hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0