nostalgi

Fick lite flashbacks för några dagar sedan då jag satt och sökte efter lite gamla klipp på youtube. Ni vet sånt man kollade på när man var liten. Som Sailor Moon och sådan saker. Tänkte därför skapa en lista på serier som jag följt under en längre tid. De kommer i ungefärlig ordning.


Serier jag har följt


Power Rangers - Kommer knappt ihåg det. Måste ha varit väldigt liten ;P

Doktorn kan komma - Usch liksom :S.. men det var väl någon gång när jag var 4-5 år och mamma brukade ju kolla på det

Chipmunkarna - Kommer ihåg ett avsnitt då Michael Jackson var med ^^

Vita stenen - Hampus och Fia =D


Rena Rama Rolf - Lasse och Robert xD

Tre kronor - Haha, det var ju bara för bra. Bästa var ju slutet. Jag blev väldigt chockad =P


Family Matters - Steve Urkel. HÄHÄHÄHÄHÄHÄ

Skilda världar - Jaaa, hur slutade detta program egentligen? Jag hatade
verkligen Rebecka Bovallius. Älskade Daniel.


Våra bästa år - Ohhhja, detta gjorde så att jag
vaknade tidigt varje sommarlovsdag. Att se Marlena vara besatt av djävulen var
ju inget man fick missa.

Simpson - Jag var väl runt tio när jag började följa detta program. Tror inte jag riktigt fattade skämten

Våra värsta år - Vad kan man säga?

Sunset Beach - Såg man inte Sunset Beach var man var man inget.

Lilla Huset på prärien - Älskade detta programmet! Bästa avsnittet var
när Laura och Nelly brottades i leran.


Skenet bedrar - Jag hatade Hyacinth. Fattar inte
varför jag följde den serien. På danska kanalen dessutom.


Tummen mitt i handen - Med Tim Allen. Har ingen
kommentar här faktiskt....


Charlies änglar - Hmmm?


Fresh Prince i Bel Air - WILL SMITH :D. Ganska
tråkigt när jag ser det nu. Men ja...


Blossom - Det var väl allt där fanns att se vid den
tiden...


Vänner - Vem har inte följt det?


Huset fullt - Efter ett långt tag fattade jag att
Michelle spelades av två personer. Finns nog inte många avsnitt av den serien som jag missat.


Lugn i stormen - Uhm..


Sabrina tonårshäxan - Kan inte fatta att det inte
blev Sabrina och Harvey i slutet o_o


Buffy - Följde det ett långt tag, sen kom jag av mig och när jag började kolla igen var allt förändrat. Angel <3


Cityakuten - Sorgligaste när Mark dör :'''''(


Dark Angel - Minns att det visades ganska sent på
kvällen, och jag var inte så gammal, typ elva, men det fick man ju inte missa.
Och Jessica Alba var ju skitsnygg!

Sjunde Himlen - De första säsongerna var bra... men sen gick det utför.
Eller så kom jag till insikt.

CSI - Den riktiga då. Men jag är dålig på det här med tider och dagar, så det blir oftast att jag missar det.

Family Guy - Det bästa är introt. Och pedofilgubben.




Serier jag följer nu


Desperate Housewives ? Bästa avsnittet på länge var detta http://youtube.com/watch?v=O7X0WZCXbzE


Prison Break ? jaa? lite långrandigt är det. Ville
att det skulle sluta efter första säsongen. Men man måste ju fortsätta kolla!


Heroes ? Såg hela första säsongen i sträck. Tog två dagar. Andra säsongen är inte lika bra, men det har blivit bättre =)


 



Haha, detta får
nog räcka. Känns som att jag har suttit klistrad vid TV:n när jag ser hur många serier det är ? antagligen många fler som jag inte kommer i håg.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0