EFTERLYSNING

Igår började jag undra var mina favoritjeans tagit vägen. Jag har ju inte haft dem på mig på ett tag eftersom att värmen inte tillåtit det ... (ska jag vara tvungen att skriva asterisk host asterisk?). Jag letade igenom min egen garderob, men där fann jag dem inte. Jag letade igenom mammas garderob, så gott jag kunde efter som att den ser ut som ett mindre bombnedslag (ska det inte vara tvärtom?), men där fanns inga av mina favoritjeans. Jag kollade i tvätten, inget där i heller. VAR FAN ÄR MINA JEANS? Har du tagit dom, eller vet du något? Tveka inte att ringa; 08 702 00 90. Och bara så du vet, du kommer att få ditt straff.


Kommentarer
Tankar...

Shit, inget kul alls ju!

Jag blev av med två av mina favvojeans för fem år sedan och sörjer dem fortfarande och undrar var sjutton de tagit vägen?!?

Har till och med flyttat och inte hittat dem då ens =/

Hoppas dina jeans kommer fram snart iaf.

2008-07-25 @ 13:36:30
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0