sena nätter

Den senaste tiden har jag märkt att jag blivit sämre och sämre på stavning. Fick tänka efter en sekund om nätter stavades netter eller inte. FYFAN säger jag bara... jag visste mer om stavning när jag var mindre än jag gör nu känns det som. Jag blir helt osäker på hur vissa ord stavas. Ändå eller endå?? ända eller enda? haha, nä där vet jag faktiskt skillnaden, tack och lov.

Btw, varför har jag försummat bloggen så? Jag sitter vid datan 24/7, varför kan jag inte bara klämma ur mig något litet blogginlägg?

Och är där egentligen någon som fortfarande besöker blogg.se (om den nu finns kvar) för att se senast uppdaterade, "mest" aktiva osv.?

Och är jag den enda misslyckade personen i min ålder?? Utan jobb, vänner, och framtidsdrömar? Läser man runt på andras bloggar så händer det fan saker hela tiden. Fika, möten, jobb, intervjuer, dricks, fester, shopping, resor. Jag önskar att bloggar aldrig funnits. Dom ger en bara ångest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0