är det omoraliskt då?

Jag är inte bara otroligt onödig, jag lider också utav tvångstankar. Men detta har kanske inte något att göra med det som kommer nu, för detta är citat från min lunarblogg som jag skrev när jag var 14 - 15 år. Fyfan tänker jag, jag hade verkligen ett intressant liv.


27 jun 2004
Faan .. asså jag fattar inte?
Hur kunde dom förlora?
jävla skiit .. Sveriga förlorade mot holland..
Zlatan, Va faaaan !!!"


26 juli 2005
nu är det den 26 juli.


23 apr 2006

nu ska jag se ett program om mammor som ammar sina sjuåriga barn

 
19 maj 2006

Idag.. Såg harry potter o de vises sten på spanska,
redovisade indien resan .. 4 månader försent bara.
lämnade in fotokonst arbetet och hade bildprov + gjorde klart inre porträtt.


Sen fick vi besök ifrån Australien. Min mammas moster o min nästkusin (eller nått sånt?) var här. Moster snackade bara danska o kusinen snackade australienska. Hey mate ^^ ..

Nä nu ska jag gå o läsa biblen. ByeBye mate

 
23 maj 2006
Hade orientering idag, sprang med Anni och Morgan. Tänk dig Sagan om ringen, exakt så såg det ut när vi sprang runt, förvirrade och rädda. Vi mötte många faror på vägen, bl.a. fick någon utav oss (säger inte vem) en allergichock. Hemskt, men sant.. Iaf, Det tog 2 timmar och 20 minuter.. Sen fick vi vänta i typ 1 och en halv timme på att bussen skulle komma.

O sen så hade vi inget o göra så vi gick runt, runt på en liten gräsplätt o lyssnade på min mp3 :).

Jaja. En rätt händelserik morgon


7 sep 2006
tycker du att det är omoraliskt att stoppa hallonbåtar i näsan?



Kommentarer
Tankar...

=)

2008-03-24 @ 21:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0