Sitter här och mobilbloggar:%

Sitter här och mobilbloggar (oj, det ordet fanns inte ens med i ordlistan), sitter på tåget och lyssnar på Elvis. Är på väg hem. En jobbigt lång resa på en timme och sedan 20 minuters gång (då snackar vi långsam gång, det finns ingen annan takt). Just nu luktar det fis i tåget. Gott. Idag sitter jag ju inte ens granne med toaletten. Ska man förresten inte införa fisfria kupéer snart? Ja, från fisar till min stundande 18-årsdag. Jag känner jävligt mycket för att köpa ett paket ciggaretter. Men, problem1: jag vill inte dö en plågsam död, problem2: det är ju fan pinsamt att köpa. Anledningen till att jag vill köpa cigaretter då? Det luktar GOTT! = för mycket umgänge med storrökare. Jaja, vi får se hur jag gör. Btw har jag hunnit lyssna på tio låtar sedan jag började skriva. Fan vad dålig jag är på sms. Btw2 så mobilbloggar jag inte på riktigt utan detta sparas i utkast och skrives in på bloggen när jag kommer hem. Billigt och bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0