Högst volym vinner!

Varför ska alla, så fort det bli varmt, ta med sig radion ut och envisas med att lyssna på sina låtar när någon annan redan spelar sina låtar. Jag menar, grannen till vänster spelar hip hop, grannen till höger spelar svenskar som sjunger engelsk dansband, och grannen framför spelar Britney Spears. Bara Britney Spears. Själv lyssnade jag på lite blandad rock/screamo.... hahaha. Det blev en fight mellan vem som spelade på högst volym.

Ja, så sedan nio imorse till nu kan man säga att jag haft fullt upp. Två grannar spelar fortfarande. Jag gav inte upp. Det är bara det om jag sitter ute lite till kommer jag vara negro imorgon. (Snarare rojo).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0