jobb och jobb och jobb.

Ibland tänker jag att när jag blir stor så ska jag bli mattant. Att få slippa tänka på jobbet när man kommer hem, vilken lycka. Att ha ett jobb där man inte har särskilt stora krav på sig (se på maten i min skola så förstår du). 


Nä, nu gör jag fan ta mig en lista på veckans "to do" som det kallas (i think?) 

V. 42
mån: Plugga till ngt av proven eller börja med redovisningen..
tis: Låna kamera. Intervju m. (??) för skolarbete. Plugga. Senast börja med redovisningen!!!!!
ons: Ringa telia. Skånetrafiken. Projektarbete - intervjuer osv...
tors: Redovisning eng. Svenskan !!!
fre: Inlämning sv.
lör:
sön: plugga till provet

Nästa vecka ... (43)
mån: Prov. Plugga till prov.
tis: Inlämning. Plugga
ons: Prov. Grafarbete klart
tors: Apotek. Plugga
fre: Prov




Okej, jag vet redan att mer än hälften av det där inte kommer att göras. Men när jag har saker jag måste göra varje dag blir det oftast att jag inte gör ngt av det. 



THE END 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0