I was made for loving you, baby

Sitter och gör läxan i mitt rum, med persiennerna nere (jävla datorskärm -__-)
Fönstret är lite öppet för att jag i alla fall inte ska känna mig helt instängd... Utanför fönstret finns en lekplats, och tyvärr måste jag då lyssna på alla ungar som nu kommit hem från skolan. Men det kan ju vara roligt att lyssna på dem ibland!

Hörde nyss en liten flicka sjunga "I was made for loving you baby, you were made for loving me!" ganska högt skrek hon det över hela gården.. Om jag skulle gissa på en ålder så skulle jag nog säga att hon var runt fyra. Gulligt.

Hörde också en pojke säga till sin lillasyster "Emmy let's speak english so they don't understand". Kommer bli tråkigt för dem att alla barn snart kommer förstå deras engelska! (om du undrar hur jag kunde veta att han snackade med sin lillasyster så är svaret ett sjätte sinne)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0