Robert Pattinson är ju visst snygg

Idag hade jag nationellt prov i svenska. Det hade varit kul om dom kom imorgon och sa att det bara var som dom lurade oss, för som ni alla vet är det ju första april idag. Fem timmars prov i onödan. Woho.

På fredag, alltså om två dagar, ska jag ha det muntliga nationella.. ska alltså hålla ett fem-minuters tal. Good luck säger jag bara. Började just idag med att skriva upp vad jag ska säga. Har typ en halv A4 kvar att skriva. Även om jag skriver klar talet och det blir bra så kan vi ju glömma att jag kommer lära mig det utantill.

jag hade gärna velat skriva något här om ...... gggsaghsah. Men vem som helst kan ju läsa detta så det skiter vi i.

 life is wonderfull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0