skit

Blogg.se funkar inte riktigt. Inlägg publiceras inte och yada yada. Anyway, kan väl berätta lite om min tråkiga dag.

Började me att jag försov mig. Typ sådär en timme. Åkte och hade lektion som varade tre timmar (minus en, för den missade jag ju). Sen var det dags för det muntliga nationella provet i svenska. Gaaaah. Jag började skriva det igår, och jag är extremt dålig på att hålla tal. Kändes som att allt det blev fisko av det hela. Men jag fick tydligen VG. Sedan bar det av mot en lång lektion engelska. Och nu är det fint väder så jag ska väl inte sitta här o skriva skit (kan gå ut o lukta på den istället, mm....alla ska tydligen gödsla samtidigt). Hejdo.

 så här såg jag ut precis innan jag skulle hålla talet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0