-cghjgGGfjgchh.

Idag var jag hos tandläkaren för sjätte eller sjunde gången detta år. Det som är rätt najs är att om jag hade haft en tid två dagar senare hade jag fått betala typ 5 000 - 10 000 kronor för samma behandling, eftersom att det är ett nytt år om två dagar och det är just det året som jag får börja betala för att gå till tandläkaren. Gött... det var framtanden som dom skulle fixa till igen. Nu ser man faktiskt inte att den är fejk, men den är typ lika ful som tanden bredvid (fast lite fulare till och med). Hoppas nu bara att den håller ett bra tag, så att jag inte behöver punga ut med rövmycket pengar (när jag inte ens har ett jobb...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0