Ett gammalt inlägg (LISTA)

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Colaflaskor, döskallar
Kläder just nu: jeans, randigt linne
Musik just nu:
Sommarplaner: njuta av solen och värmen!
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Spelar du nåt instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig:
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Under fötterna
Snarkar du: Lite.
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Spindlar och flugooooor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna trolla
Vad vill du jobba som? Illustratör
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hade nog inte vågat när de väl gällde!
Gillar du att sjunga? Ja, men jag sjunger inte så värst fint =P
Anser du att du är stark? Njää….
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Sol och värme, LOV!!!!





skrivet mars 2007


För övrigt har jag ganska många gamla inlägg som ligger opublicerade. Jag brukar sitta och skriva när jag inte har något annat att göra. Har faktiskt en hel drös med gamla listor och test, sånt som egentligen bara jag tycker är intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0