I>( < * )<3

(någon som kan gissa vad rubriken föreställer?)


Idag vaknade jag av att Zelda stod och spydde bredvid mig. Mysigt.

Jag och Amanda har bakat peppakakshus. Vi åt upp halva degen så det var lite knävligt att få ihop alla sidor till huset (som fick bli utan tak). Men det blev rätt fint ändå. Vi ska göra färdigt det imorgon, så då tar jag en bild.

Ikväll klockan 21.00 är det dags för årets sista Desperate Housewives avsnitt, som verkar vara ett bra ett! Så här står det på kanal 5:s hemsida: "Julmyset får ett abrupt slut när ett flygplan kraschar på Wisteria Lane"




jaja, jag får väl börja med maten nu (ser ni, jag är en housewive jag med ju)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0