JULDAG

Jepp, så igår var det julafton och allt. Vissa blev nöjda med vad dem fick medans andra blev mindre glada. Det bästa man kan göra är att förvänta sig att man inte kommer få den där dyra saken som man SÅ gärna vill ha. Då kan man för det mesta bara bli positivt överraskad. Vad jag lärde mig detta året var att man helst inte ska gå och känna på julklapparna, vilket jag gjort alla andra år och nästan gissat rätt alltid. Det är roligast att bli överraskad, tycker jag.

Vad fick jag då? 
Bok
Parfym
Palett med ögonskuggor
Filmer - Harry Potter 4 och 6 :] 
En blomma (HAAHA)
Halsband
Inträde till konsert
Glittermascara
Klister!!
Fotoalbum
CDsakgrejs vet ej vad den heter

Tror det var allt...


Vad gav jag då?

Björn Borg trosor
Parfym
Ansiktsmask... muhahah
Leksakspistol
Filmer
Jacka
Bio
hemligt
hemligt
hemligt
hemligt
hemligt


Vissa har inte fått sina julklappar än! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0