lördag

hej det äör lördag idAg mwn jag ville ... eller nej de är egneltinge söndag nu för klokcan är över fyra. jag är SVNIN trött ocg stavar överdåligt men pallar SHI rätta :D

ville skriva ett inlägg till JASMuNA för att hon var snäll o skrev ett gästinlägg för ett tag sedan... scrolla neråt eller ngt för att hitta det. JAsmina jag vet inte om du läswr min blogg men ommmmm dy gör de (eller du cindy kanske kan berätta,tror du läser iaf? haha:P) vad heter din blogg Mina?

okej jag tänklte bara snacka lite random häör .... typ eettt uttryck som ni bör veta är : SO JOKES ... allså, det är so jokes ... BALLT helt enkelt, and now you know it.

Vet ni vad jag vill se AVATAR på bio!!!! jag önska att bio var gratis fan :(
oooh längtar tills jag flyttar...btw,,, har nog inte skrivit det på bloggen.. att jag ska flytta alltså.

Bara så ni vet jag är barat trött nu oxch inget annat ::).... gud... hur ska ajg palla med att gå upp kl 0600 på måndag? OOH juste de är lucia iadg(imoron). o tredje advent!"! gud tiden går så fooooort. (känns soma tt jag snart är gammal., MEN DET ÖR JAG JU!)

ja jusge detta skulle ju va ett inlägg tyill MINA :) hmm.. jag har inte köppt några julklappar än meeen jag antar att jag måste deyt. speciellt till lollo som köpte en RÄTT dyr sak...trro jag listat ut vad det är oh jag önskar mig det :D hppas bara hon köpte rätt färger x_x hhehehee.... ja du mina, vad vill du ha i julklapp? vad vill du ha cindy??

bjhehehe, som mina skrev, lindy (cindy+linda) jag borde komma på vad jag ska kalla er...
mina förslag
jasindy
cina (cindy+mina)
CINDJASS
MINDY!!!! men de är inte så myke jasmina där
Jasminy ehehehehe
Jasmindy hhaha den va bäst hittills.

vilken ska jag ta? ändå fint namn. Jasmindy. ELLER ---- jaslindy hahahah, lol im so jokes










Jag hade en rääätt intressant/ointressant konversation med näth på msn hon skrev om den på sin blogg...

jag är LILA
näth är ROSA

 

 

 

 

 

 





dome skitcoola
lite stora bara
synd att lilla du inte s atill mig innan när du KÖPTE DOM så ag kunde köpa likadana
huh
dom kosta typ .... 5kr 
va
ja det får mig att hata dej ännumer
HAHHA
de var rea jag köpte mössa, de lila bandet, glasögon, hårband för 19kr 
och gumminband
you bastard
men jag tror jag glömde de lila hårbandet hos dig för länge sen
joo jag har ett vagt minne av de ja
jag tror inte att den finns längre
bastard
nånting 
händer 
spöke?
det är nåt skumt på gång,.....
för våra vänneeeer
HAHA
dom vaktar dagen lång
AHAHHAA
och dom finns i trakten
o dom finns i trakten
häromkring
i can read your mind
vill du ha hjälp
så RiNG (:
ja du kan
här kommer
vad tänker jag nu
piff o puff
fan
DU KAN
HAHHAA
nej men ärligt´
denna vänskapen har gått så långt att vi avslutar varandras meningar
o ibland
behöver vi inte ens avsluta dom, för vi fattar änå
haha ja precis nu så faattta jag att du egentligen sa: JAG VILL HA CHEESEBuRJaRE 
det är dags att avsluta detta hysteri
...................
you got me there
clueless
vad snackar du om
vet ej
men
jag öär trött wså det kan va df 









Lite senare.....

 

för världen
behöver
lite
mer
av
o undervärlden
...
underlivet
ja
nej den har jag aldrig hört
va e de för låt?
JA OJ
nej men du skrev fel, du skrev underlivet
va?
hahahaa'
jag fattar inte vad du snackar om nu


Kommentarer
Cindy :)

heheheh .. coola nickname :D... jo jasmina läser din blogg !!!

2009-12-13 @ 17:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0