nja, jag vet inte riktigt...

En uppgift i ett skolämne gick ut på att rita en bild som skulle representera ett land. Till ex. en känguru för Australien osv. 

Jag: Vad kan man rita för något som kan representera Thailand? 
Ewe: Du kan väl rita en tsunami?
Jag: Med dig ridandes på vågen längst upp då?
Ewe: usch, nej så får man inte säga. 
Jag: Nä, det får man inte va?
Kajsa: Min pojkväns pappas fru kommer från Thailand. Hon har bott här ett år *fniss*



hähähhäghögfhägdföz ... men vad ritar man för Thailand då, med en enkel bild som endast får innehålla tre färger?
En halvfet, röd, svensk på en vit strand med turkost hav eller?  


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0