måste man fråga för att få reda på att man har IG?

Ajdå ... här har man gått med en IG-varning och inte fått reda på det förrän nu....när kursen tar slut typ denna månaden. Hur jag lyckats vet jag inte. Det var tydligen en massa uppgifter jag glömt göra. Och de jag gjort kunde han som vanligt inte hitta/öppna.

Men en sak som är nice med detta är att jag inte behöver anstränga mig med de uppgifterna,
bara jag får G, sen orkar jag inte bry mig.


Vilket ämne var det då? Ja, något så roligt som arbetsmiljö och säkerhet.
Och eftersom att jag andå aldrig kommer att få ett jobb behöver jag ju inte precis lära mig något om arbetsmiljö och säkerhet.


Kommentarer
miss linde

Hej =) vill tipsa om underbara illustrations tapeter inne hos mig, ha en underbar dag du=)

2009-03-11 @ 11:06:02
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Sandra

Hahah jag har vg i arbetsmiljö o säkerhet :P:P

2009-03-13 @ 12:44:01
URL: http://sandraengellolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0