kokt köttbulle

Imorse ringde mobilalarmet 05.00. Efter det ringde det var nionde minut tills jag stängde av det någon gång efter åtta...
Att jag upptäckte snooz var nog det värsta som kunde hända. Numera kan jag ju inte gå upp vid första rigningen. Eller femte.

I alla fall, så hade jag en ganska konstig dröm där emellan alla alarmringningarna.
Det började med att jag satt framför en spegel och kollade på min mage. Plötsligt började navelen utvidga sig och bli så stor att nästan hela magen bara var en navel. Och nere någonstans där jag tror blindtarmen sitter stack något ut. Något som såg ut som en kokt köttbulle. Har du sett en sådan vet du att det inte ser gott ut. Sen ringde alarmet igen.



En illustration av hur det såg ut


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hahaha vilken dröm..och underbar drömillustration!

2009-03-11 @ 11:27:46
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0