En nervkittlande historia

Vill du veta något riktigt spännande?

Jo imorse vaknade jag kl 05.00. Men det är inte det som är så intressant. För ända sedan igår har jag hört en fågel sitta och vissla. Och jag har undrat om den typ byggt bo i väggen för det hördes ganska högt här hemma. Så jag vaknade som jag sa klockan fem, och jag kunde inte sova för den jävla fågeln satt och visslade. 

Vid åttatiden när mina syskon skulle till skolan hör jag Lollo skrika "där är en fågel i hallen". Ja då satt där en ful liten fågel och gömde sig bakom skohyllan. Men tydligen hade den gått runt lite i lägenheten för där var fågelskit  lite överallt.

Så jag öppnade dörren och efter en liten stund hoppade den visslandes ut. Den sitter här ute nu. Väntar väl bara på att vi ska öppna dörren igen så att den kan komma tillbaka in.


 riktigt ful fågel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0