om femton dagar räknas jag som arbetslös.

Vet du vad? Jag har bara FEM skoldagar kvar. Vet du hur jäkla lite det är?
Sammanräknat i lektionstimmar blir det typ 12h. SHIT MAJ GAWD.

....Men just nu har jag fått sluta tidigare från graf-lektionen, så jag sitter här i skolan och gör dansklaäxa (för jag har inget fucking internet hemma). Och så kollar jag på SISTA AVSNITTET NÅGONSIN av
*~- prison break -~*
GÖTTANS att det är slut nu! man kan fan inte dra ut på det så mycket som dom gjort. Tycker jag -_-

*

Och idag ska jag hämta ut min studentklänning som har blivit omsydd (för att passa min feta kropp dårå). Sen måste jag köpa lite saker till studenten. Och jag kommer bli pankare än pankast nu för det är en jävla massa att betala. Flak, restaurang, inträdesbiljetter, frukost.. och sen allt annat jag måste ha. Som typ ett PASS. Som jag har sagt att jag ska fixa sedan i mars. Men nu börjar det bli dags... hoppas jag har pengar över till något kul denna sommaren.







Fil:HCAndersen.jpeg (min danskaläxa)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0