Graf...

Sitter här och har ännu en tråkig graflektion. Idag var det bara jag och Matilda som pallrade oss hit. Det är ganska lugnt här i datorsalen. Inte ens läraren orkar vara här.

Därför kan jag ju lika gärna sitta här och slöa ett tag.


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Mette og Peter

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ok, jag ringer när vi är påväg hem

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Du har fått ett mms

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Heheh, låter lyckat!

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ooops...flåt

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Har inte börjat än HAHAHAH

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Lev livet varje minut!!

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Haha! Den var dock kulig! Behövde ett litet leende på mina läppar!

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Okej kan man träffa dig du låter hemlighetsfull

10.
Din romantiska replik?
Let's see if this works - really cute.

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö.


Kommentarer
sandra

haaalllllåå tycker att du e lite slarvig med att skriva , skärp diiig hehehehe :P

2009-05-25 @ 23:33:13
URL: http://sandraengellolofsson.blogg.se/
LINDA SVARAR

inget internet jöö :(

2009-05-27 @ 14:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0