en godisbit







Hittade precis en presentpåse jag fick av min vän när jag tog studenten. Utanpå hade hon tejpat fast godis. Jag åt den, lite gammal, men det är vår vänskap också och det gör den inte sämre! Det finns så mycket jag hittar nu när jag städar som påminner mig om dig. Foton, brev, presenter, teckningar. Jag blir glad varje gång, och ler både inombords och utanpå. För du är min bästa vän.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer just nu. Jag önskar att jag bodde närmre. Jag önskar att jag varit smartare och bättre på att ge råd. Men jag kommer alltid att lyssna på dig och göra mitt bästa för att hjälpa dig.


/kirikou




Kommentarer
Näth

blev heel tårögd,är glad att ha dig som min bästa vän tack tack tack tack för allt <3<3<3<3<3

2009-11-17 @ 22:53:20
URL: http://nathdelfino.blogg.se/
Näth

btw, "VARFÖÖÖÖÖÖÖÖR?" <3

2009-11-17 @ 22:53:54
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0