en resa bakåt i tiden





Idag är jag ledig!
Helt ovetandes om detta gick jag ändå upp och iväg..för att höra att nej, du behöver inte vara här idag. Jag gick hem igen och bestämde mig för att jag behöver rensa ut lite på mitt rum. Slängde en hel säck med papper som jag sparat på mig från 13 års skolgång. Säck nummer 2 börjar nu bli halvfull, men under tiden jag rensade hittade jag en sak som jag glömt bort - nämligen min gamla mp3. Denna hade jag för fyra år sedan, och på något sätt blev jag av med laddningssladden. Men, smart som jag är kom jag på att vi nu har en datorkabel som säkert skulle passa perfekt och det gjorde den. Så nu är den både laddad och inkopplad i datorn.

Jag sitter just nu och lyssnar igenom låtarna (där fanns plats ungefär 25 stycken, minns att jag tyckte det var ganska lagom!)

Vad lyssnade mitt sextonåriga jag på för musik då? -
jo jag ska faktiskt ta mig tid att skriva ner hela låtlistan!

Patrik Isaksson - Innan klockan slår
Johnny Deluxe ft. Anna Nordel - Drømmer jeg
Sum 41 - Angels With Dirty Faces
April Sixth - Dear Angel
Coldplay - See You Soon
Vera - Naken i min säng
Bill Haley & His Comets - Rock Around The Clock
Sum 41 - Subject To Change (Bonus Track)
Chuck Berry - Johny B Goode
Death cab for cutie - I will follow you into the dark
Drengene Fra Angora - Gummi... Nej Tak
Five For Fighting - Superman
In Flames - Like You Better Dead
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Jesse Mccartney - Beautiful Soul
Litauen - LT United - We Are The Winners (haha, ESC 2006)
Marilyn Manson - Tainted Love
System Of a Down - Revenga
Teddybears Sthlm - Punkrocker
Coldplay - Trouble
Waterboy - Kids Evian - We Will Rock You  remix 2003
Yellowcard - Only One
Rumänien; Mihai Traistariu - Tornero (han jag tyckte skulle vinna ESC 06)


Ja vad ska jag säga, vissa av låtarna lyssnar jag fortfarande på...
men det är i alla fall inte Drengene Fra Angora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0