mardrömmar

Har sovit sjukt dåligt denna natten, vaknat flera gånger av att jag drömt mardrömmar. Somnat om igen och drömt nya mardrömmar. Mardrömmarna har varit som en riktigt äcklig B-skräckis och skitkonstiga. I en av dem blev min mamma uppäten av en katt... det var så läskigt att se så jag vaknade. Klockan var typ 3 och jag var tvungen att tända tv:n för att glömma den bilden....  


Har du också kännt någon gång i en dröm att du inte kunnat skrika? Ofta när jag drömmer och måste skrika på hjälp eller något så går det inte, jag kan inte få ut något ljud. Det är säkert för att jag är halvt vaken och försöker prata på riktigt. Men det känns jäkligt jobbigt, just då i drömmen. Att man försöker skrika och ingen lyssnar. Ingen bryr sig. Undrar vad man kan tolka det som... 


 







Kommentarer
Näth

jaaa eller när man ska springa och benen har somnat =O=O panik

2009-11-19 @ 17:09:33
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0