Natta Von Patta

Natalie sa för en stund sedan; "sätt ut lite citat på din blogg från vad jag sagt"... och där har vi ju redan skrivit ut ett!

Saker Natta sagt


"Linda, ser detta konstigt ut?" (jag vänder mig om och ser detta)







"Linda kolla, jag kan yoga"






Igår "Min mamma brukar säga, hellre förlorar man sina vänner än spränger sina tarmar" när någon påpekade att tjejer fiser inte


I sömne "vi måste hänga upp paraplyerna i taket"


Detta var roligare igår, men jag kan lika gärna skriva till det "Head shoulders knees and toes.." repeterar 3 ggr "Toes knees shoulders head.. toes knees houlders shead"












Första gången jag träffade henne "vill du komma hem till mig och kolla på mina sköldpaddor"







ja det var några torra citat, kommer säkert komma några bättre i framtiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0