sjuuuuuuuk

Trodde jag skulle slippa eftersom att jag ändå mådde bra hela dagen igår efter att jag tagit vaccinet, men på kvällen började jag frysa, det började göra ont i hela kroppen och jag bölade för att jag inte kunde sova. Vaknade på morronen av att jag nästan svettades ihjäl, hade 39 graders feber och huvudvärk. Har haft frossa hela dagen och mått allmänt dåligt. Det har gått mer än ett dygn sedan jag tog sprutan och jag har fortfarande feber och känner mig sjuk. Börjar tro att dom injicerade svininfluensan i mig istället för vaccinet.


om jag är sjuk imorron också hade jag lika gärna kunnat få svininfluensan


Kommentarer
Cindy

Hur är det med dig nu???

2009-11-11 @ 23:35:18
Näth

aaw, var glad att ditt öga inte svullnade

2009-11-12 @ 15:06:22
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0