- Du... du kom tillbaka..

De Disney-filmer jag växte upp med, som jag spolade tillbaka och såg igen och igen och igen, de har ju inte mina småsyskon samma relation till. Det finns ju vissa av de filmerna som dem inte ens sett. Så idag tittade vi på Skönheten och Odjuret (och det är sjukt att man fortfarande kommer ihåg replikerna i filmen), men så kom där en scen som jag inte alls kom ihåg att jag någonsin sett. "Vad är detta?" tänkte jag och blev rädd att mitt minne börjat skrumpna. Meeen, jag frågade en god vän vid namn Google som berättade för mig att detta var en bonus-scen som lades till när filmen gavs ut på nytt. Jag gillade inte den...haha. För det första så stämde ju inte rösterna in och för det andra så var filmen redan bra som den var.


 
Den är värre på svenska.




(känner du igen rubriken?)


Kommentarer
Näth

it's a big NONO

2009-10-23 @ 01:49:30
URL: http://nathdelfino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LieNda

oh baby baby it's a wild world

RSS 2.0